Kurban Bayramı tatilinin ardından dönüş yoluna geçen sürücüler yollarda yoğunluğa neden oluyor.
Yollarda bayram tatili dönüşü yoğunluk yaşanıyor
Kurban Bayramı tatilinin ardından dönüş yoluna geçen sürücüler yollarda yoğunluğa neden oluyor.
Anadolu Otoyolu ile D-100 kara yolunun İstanbul istikameti Bolu kesiminde cuma günü öğeden sonra başlayan yoğunluk devam ediyor.
Otoyolun, Gerede ve Yeniçağa gişeleri, Köroğlu Rampaları ve Çaydurt kesiminde yoğun olan trafik, Bolu, Elmalık ve Bolu Dağı Tüneli kesimlerinde akıcı seyrediyor.
D-100 kara yolunda ise Gerede-Karadeniz Bağlantı Yolu, Yeniçağa ve Çaydurt ile Bolu şehir merkezinde trafik yoğunluğu görülüyor.
Anadolu Otoyolu ile D-100 kara yolunun Ankara istikametinde ise ulaşım normal seyrediyor.
Düzce
Anadolu Otoyolu’nun İstanbul istikameti Düzce geçişinde de yoğunluk devam ediyor.
Beyköy, Düzce, Sinirci ve Gölyaka gişeleri mevkilerinde araçlar yavaş ilerliyor.
Aynı yönde D-100 kara yolunun Düzce çıkışında da yoğunluk sürüyor.
Her iki yolun Ankara istikametinde ise trafik akıcı seyrediyor.
-
İSO İlk 500 Listesinde Sakarya’dan 35 Firma
-
SAU’ye YÖK’ten “Spor Dostu Kampüs” Ödülü
-
BAŞKAN OSMAN ÇELİK’TEN ANKARA’DA YATIRIM VE HİZMET TEMASLARI
-
ASAŞ, TÜRKİYE’NİN 500 BÜYÜK SANAYİ KURULUŞU 2025 ARAŞTIRMASINDA 68. SIRADA YER ALDI
-
Akif Yener, Adapazarı’nın kurtuluş coşkusunu Erenler’de yaşatacak
-
BOYUNDAKİ AĞRISIZ ŞİŞLİK İLK SİNYALİ OLABİLİR

