Ferizli Belediyesi’nde bayramlaşma heyecanı
Ferizli Belediyesi Personel Bayramlaşması Gerçekleştirildi
Ferizli Belediyesi’nde 9 günlük Kurban Bayramı tatili öncesinde personel bayramlaşma programı düzenlendi.
Mesainin son gününde gerçekleştirilen bayramlaşma programında Ferizli Belediye Başkanı Mehmet Ata, belediye personeliyle bir araya geldi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda Başkan Ata personel ile bayramlaştı.
BENZER HABERLER
-
Adapazarı’nın Kurtuluşu’nun 105. Yılı Coşkuyla Kutlanacak
-
İSO İlk 500 Listesinde Sakarya’dan 35 Firma
-
SAU’ye YÖK’ten “Spor Dostu Kampüs” Ödülü
-
BAŞKAN OSMAN ÇELİK’TEN ANKARA’DA YATIRIM VE HİZMET TEMASLARI
-
ASAŞ, TÜRKİYE’NİN 500 BÜYÜK SANAYİ KURULUŞU 2025 ARAŞTIRMASINDA 68. SIRADA YER ALDI
-
Akif Yener, Adapazarı’nın kurtuluş coşkusunu Erenler’de yaşatacak







