Büyükşehirin tüm tesislerinde sadece kartla ödeme dönemi başlıyor
Büyükşehirin tüm tesislerinde sadece
kartla ödeme dönemi başlıyor
Büyükşehir Belediyesi iştiraki olan BELPAŞın tüm tesis ve restoranlarında 1
Temmuz tarihinden sadece kartlı ödeme dönemine geçilecek ve nakit ödeme sistemi
sona erecek.
Sakarya Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamada, “Şehrimizin dört bir yanında
binlerce vatandaşımıza hizmet verdiğimiz restoran ve tesislerimizde artık hızlı, pratik ve
temassız ödeme dönemine giriyoruz. 1 Temmuz itibarıyla Ormanpark, Aziz Duran Parkı,
Millet Kıraathanesi, Uçak Kıraathanesi, Vagon Park, Elegant Restoran, Kampüs Mutfak,
Kampüs Öğrenci Lokantası, Karaman Park, Yenikent Park ve Karasu Acarlar Longozu
tesislerimizde nakit dönemi sona erecektir. Tüm vatandaşlarımıza en kaliteli hizmeti
sunmak için sistemimizi her geçen gün yeniliyoruz. Bizi tercih eden tüm hemşehrilerimize
keyifli vakitler dileriz” denildi.
BENZER HABERLER
-
26 Haziran Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü Bağımlı Olma, Mutlu Ol.
-
VALİ YARDIMCISI DEMİRAYAK VE BAŞKAN DİNÇ ERENLER BELEDİYESİ HAYVAN BAKIMEVİNİN YAPILACAĞI ALANI GEZDİ
-
Büyükşehirin tüm tesislerinde sadece kartla ödeme dönemi başlıyor
-
SATSO’nun AB Destekli Greenshift Projesi ile “Yeşil Dönüşüm Laboratuvarı” Kuruluyor
-
Şarık Tara İlkokulu Acıelmalık Mahallesi Anasınıfında Muhteşem Proğram
-
AVUKAT SABRİ KÜÇÜK SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI

