Kaynarca Ömerağa’da 2 bin 900 metrelik içme suyu hattı projesi tamamlandı
Kaynarca Ömerağa’da 2 bin 900 metrelik içme suyu hattı projesi tamamlandı SASKİ, Kaynarca Ömerağa Mahallesi’nde yürüttüğü 2 bin 900 metrelik içme suyu hattı yenileme çalışmalarını tamamladı. Proje kapsamında altyapı tamamen yenilenerek bölgenin içme suyu şebekesi daha güçlü ve güvenli hale getirildi. Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), şehir genelinde içme suyu arz güvenliğini […]
ana manset -
23 Haziran 2026 16:43
Kaynarca Ömerağa’da 2 bin 900 metrelik
içme suyu hattı projesi tamamlandı
SASKİ, Kaynarca Ömerağa Mahallesi’nde yürüttüğü 2 bin 900 metrelik içme suyu
hattı yenileme çalışmalarını tamamladı. Proje kapsamında altyapı tamamen
yenilenerek bölgenin içme suyu şebekesi daha güçlü ve güvenli hale getirildi.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), şehir genelinde içme
suyu arz güvenliğini artırmak ve altyapı sistemlerini geleceğe hazırlamak için çalışmalarını
aralıksız sürdürüyor.
Bu kapsamda Kaynarca Ömerağa Mahallesi’nde talebin artmasıyla yaşanan basınç
problemleri ile su kayıplarına neden olan 2 bin 900 metrelik içme suyu hattı yenilenerek
hizmete alındı.
Abone bağlantıları da yenilendi
İçme suyu hattının yanı sıra abone bağlantıları da proje kapsamında yenilendi.
Tamamlanan çalışmalar sayesinde hanelere ulaşan suyun basınç standartları iyileştirilirken,
abonelere kesintisiz içme suyu ulaştırılmaya başlandı.
Kaliteli içme suyuna kesintisiz erişim
Kurum tarafından yapılan açıklamada, “Kaynarca Ömerağa Mahallesi’nde tamamladığımız
2 bin 900 metrelik içme suyu hattı yenileme çalışmasıyla bölgenin altyapısını daha güçlü
hale getirdik. Yenilenen şebeke ve abone bağlantıları sayesinde abonelerimizin kaliteli
içme suyuna kesintisiz erişimini güvence altına aldık. Su kaynaklarımızı korumak ve
hizmet kalitemizi artırmak amacıyla şehrimizin dört bir yanında altyapı yatırımlarımıza hız
kesmeden devam edeceğiz” ifadeleri kullanıldı.
BENZER HABERLER